28.Juli.2010

Godkväll! Mitt internet är skiiiiiitsegt så kommer knappt in på internet. Så tänkte bara slänga iväg ett inlägg innan jag sätter mig på vanliga bredbandet(sitter på dongeln nu).

Åkte imorse till Maxi med mamma och handlade. Gick förbi Lindex först där de hade massvis med rea. Jag kom därifrån med ett par militärgröna shorts och en fuchiafärgad pufftröja. Båda sakerna för 80:-. Som hittat!

Direkt när jag kom hem drog jag till Jaana för en ridtur igen. Denna gången dubbelt så varmt och dubbelt så mycket broms och skit! Jag tog vanliga sadeln idag då jag kände att jag inte skulle få lika ont i rumpa som förra gången då jag red W-sadel.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0