6.Juli.2010

Sådärja! Nu har jag nästan städat klart inne hos mig, tagit kort på kläderna och lagt in dem på datorn.(vissa togs med camen för lathetens skull).

Igår runt 4 så mötte jag upp Natta i stan, saknat den tjejen alltså! Vi kikade i affärer och jag kom hem med 3 plagg. Blev sen en snabb middag på Cupido innan vi begav oss till bion. Eclipse! Bästa hittils av de 3 som har kommit ut! Riktigt bra faktiskt. Ska inte avslöja mer än att jag vill se fjärde filmen NU!
Efteråt gick jag med Natta till bussen och sa hejdå till henne. Kändes jobbigt då hon förmodligen kommer komma hem från Öland i september(hon ska jobba där). Usch vad jag inte gillar att vara ifrån mina nära!





Blev orange tröja/klänning som jag stoppade in i ett par midjehöga svarta shorts!Smycken dels från JDesign,Kappahl.


Lagom sönderbränd man blev efter en heldag på Ramsta. Det resulterade i att jag flagnar över hela vänstra sidan!


Älskar mina skor! Dock har jag ej använt dem irl än! Vill parta med dem! Kommer nog ha riktigt med pain i benen men det är det värt!

 







Lite egopics sådär men va ett tag sen jag la upp nya ;)


Om man inte äter choklad får man vara chokladen ;)
 LOVELY!





En äkta vän! Tack för gården sötnos <3Kommer sakna dig nu när du åker ner i 2½ månad! <3

Lägger upp mina inköp i nästa inlägg! Blev lite mycket bilder nu;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0