11.Juli.2010

Vilken dag! Man märker verkligen att dagen har tagit hårt på en! SOLEN har tagit hårt på en! Vaknade klockan 09.00 av att det var så jäääääkla varmt i rummet(sov i mammas och pappas rum inatt). Lät Calle sova vidare som inte påverkades av värmen.

Jag började packa lite och sen hämtade Ida och Niklas upp mig vid 11.15 taget. Jaana och Jocke var redan vid båten så vi begav oss direkt! :)














Några bilder från när vi var ute på sjön idag! Åkte ifrån sjön runt klockan 17 tror jag så blev några timmar på sjön! Brännan likaså blev bättre!

Uppdaterar med lite nya bilder som jag och Jaana tog idag efter att vi hade varit ute på sjön!. Kommer upp ett videoklipp från båten med!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0