18.Juli.2010


Osminkad,oduschad,oborstat hår och allmänt seg så sitter jag här med en sandwich! Får faktiskt unna mig en!

Om en timme eller så ska jag ut till mig och kika film. Äta chips(riiiktigt sugen på salt) och sen lägga mig. Upp kvart över 7 imorgon för att jobba! Efter jobbet ska jag förmodligen vara med Calle. Antingen kommer han hit efter jobbet eller så drar jag dit efer jag slutat. Återstår att se :)


Drömde inatt att jag färgade mig till brunett igen och att det gick helt fel! Blev orange i skallen istället och att jag inte alls passade i det! Jag vet att jag nästan passar bättre i brunt än blont(vad tycker du?) men ändå läskigt att drömma det!




Brunett eller blondin? Vad tycker DU?



Kommentarer
Postat av: sabina

jag tycker du passar jätte bra i båda ! :) man ser ditt ansikte mer när du e ljushårig !

2010-07-18 @ 20:22:00
Postat av: Anonym

brunett:):)

2010-07-20 @ 00:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0