7.Juli.2010

Goddagens! Sitter på altanen och tar det lugnt. Är riktigt mycket moln så vill helst inte sitta i bikini då det hela tiden blir skugga.
Fick en fråga av en läsare som jag tänkte svara på:

hej! jag har för mig att du fixat graverade armband till dig och din pojkvän där de stod när ni blev tillsammans. eller så är jag helt ute o cyklar :p men om det stämmer (hoppas hoppas) så kan du vara snäll och skriva vart du fixade det nånstans? skulle vara toppen! =)

Svar: Jag har två stycken armband som är ingraverade. Ett som jag fick av Calle då han kom hem från Spanien förra året tror jag det var. Och sen ett som jag beställde via en tjejs blogg(kommer tyvärr inte ihåg namnet). 

   
Sådär ser armbandet ut som jag fick ifrån Calle när han var i Spanien. Dock feltryckte de baksidan(wiho) med fel datum. Skulle varit den första och inte den 5;e.

   
Och detta armbandet beställde jag som sagt via en smyckesblogg. Det är bara att söka på google eller liknande på "smyckesblogg" så kommer det upp massvis! in och kika och beställ därifrån om det är något som faller i smaken :).


Dagens garderobsbestämmelse blev en leopardbikini från HOCHM,leopardtröja från GT och badtofflor från Stadium, riktigt festligt!

Senare ikväll kommer Calle och sover här, han är ledig tors-fre så ska spendera den med honom imorgon då jag jobbar fredag.
Imorogn måste jag också förbi Swebank och snacka allvar med dem då jag för en månad beställde ett Visakort(har Maestro nu) och först IDAG kom det. Men när jag öppnade brevet såg jag att jag fått ett EXAKT likadant kort som jag ville bli av med. Maestro och tillochmed KortpåKortet satt kvar. Så ska dit imorgon och snacka allvar.
Sen kommer jag nog gå förbi UM för att boka tid för mer P-piller! Mina tar slut i slutet av denna månad så måste ha mer! :)

Uppdaterar sen! Ciao!



 


 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0