11.Juni.2010

Godkvällens! Tänkte bara slänga iväg ett godnattinlägg. Jobbade till ungefär halv 7 idag, blev klara väldigt snabbt då vi hade Ciggen som plockade åt oss idag :) Imorgon börjar jag 09:30 så blir sovmorgon för min del då jag sover hos Calle inatt :) Ledig söndag och måndag och sen ska jag hoppa in och jobba på Ramsta på tisdag.

Har lite saker att göra då jag är ledig, städa(måååååste verkligen göras). Skaffa billaddare till bilen. Och sen lite smått och gott :).

Jag och Ida har börjat kika efter en tripp till Ullared i slutet av sommaren, om det är någon som är intresserad av 2 dagar där nere i ett motellrum(riiiktigt mysigt precis utanför Ullaredaffären) så är det bara att höra av er till mig! Ju fler desto bättre :) Tar en bil ner, sover en natt på motell, äter god mat,kikar inköpen och handlar igen dagen efter! JAG ÄR TAGGAD!

Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0