16.Juni.2010

Beslutsångest över midsommar :/. Antingen Öregrund/Östhammar med Natta och sover där eller så Grisslehamn med några tjejer. Grisslehamn är smidigast då jag har mamma och pappa där på campingen över midsommar med massa andra vänner till dem. Sen dagen efter midsommar så ska jag och ida plus våra familjer åka ålandskryssning med a la carté och massa gott tror jag. Sen sova över med våra föräldrar. Riktigt mysigt. Så tror det blir så, även fast jag vill vara med Natta!

Jag tänkte nu iallafall popa en popcornpåse och sen kika lite på tv, ska till Calle imorgon förmiddag eller något och sen sova där tills fredag då det blir jobb :)
Får se om det blir att åka till Calle efter jobbet eller ej :)

Sov gott!:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0