16.Juni.2010

Dåligt uppdaterat idag jag vet men har som sagt jobbat idag och sen åkt till Calle som nu ligger och är reeeejält jobbig.

"när älgen är blå är ölen kall" höhö




Osminkad och blött oborstat hår, ohyeah!
Läckert att ha den som klänning med! Köpte den först som linne men blev riktigt läcker! Dooooock väldigt kort!
Tackar min bruna hy för att den är som den är!



Kläderna jag hade på mig när jag åkte till Calle. Chinos och linnet/klänningen som jag stoppade i byxorna. Till det blev det ljusbruna gladiatorskor och sen en ljusrosa jacka till över :)


Endast rouge och läppglans blev det idag! Orkade inte lägga ner mer tid då jag hade brottom!

Nu ska jag borsta tänderna sen sova, ligger hemma i Calles säng och är riktigt trött.

Min mobil är knas med! Så får se hur jag gör med den saken. Imorgon blir det att först dra förbi Biltema och sen åka hem. Calle börjar 13:00 så jag tänkte sova ut lite tillsammans med honom, var längesen vi låg och vaknade tillsammans :)

Natti :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0