24.Juni.2010

Ligger vid poolen med datorn i knät(just nu) för att uppdatera bloggen lite! Smörjde in mig på rygg och axlar tidigare och det är första gången på flera år som jag gjorde det! Senast va i Thailand när jag var 11 tror jag! Men 8 timmar sittandes i solen utan ett moln på himlen är inte så konstigt!

Som sagt, ligger vid poolen och bara njuter! Lite moln på himlen men alla lyckas missa solen så det är bara bra! :) Tänkte snart gå och hämta posten(väntar fortfarande på mitt Visa-kort,över 2 veckor sen jag beställde det!!!!!) och sen ska jag nog placera arslet här igen! Sen packa/städa för att sen laga mat och invänta Calle som kommer efter 20:00 ikväll :) Funderar på att åka till Maxi och köpa lite jordgubbar och glass! ;)



HAHA blev nå fel på camen när jag tog bilden! Men jag bjuder påt!

Inatt/imorgon kommer lönen! Wihoo!


Kommentarer
Postat av: sabina

lönen kom idag ! :P

2010-06-24 @ 17:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0