25.Juni.2010

Somnade efter 02:00, fattar inte hur känslig jag är mot ljud osv! Calle hade lägsta volymen på tv;n men ändå kunde jag inte somna. Och såfort han rörde sig så blev jag tokig. Jag blir så när jag ska försöka sova! Men tillslut somnade jag men då vaknade jag 3 ggr mitt i natten istället. Så jag kände att jag lika gärna kunde gå upp när ändå Calle drog till jobbet klockan 9. Så här sitter jag nu efter en frukost som bestod av jordgubbar och filmjölk. Vi får se hur magen min reagerar på filmjölken!

Nu tänkte jag duscha, packa och sen börja bege mig mot stan! Ska förbi Gränby och köpa ett par solbrillor då MINA ÄR BORTA! Igen :(

Jag uppdaterar när jag sitter på bussen! :) Ciao!

GLAD MIDSOMMAR!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0