3.Maj.2010

Sitter nu i sängen och väntar på att allt ska överföras från stationära till externa. Datorn är lagad och är nääästan som ny haha. 150 kr för att laga en dator är inte helt fel :D Jag som trodde det var kört. Tack Elgiganten ;)

Har nästan packat klart allt nu :) Jobbkläder framtaget, kläder tills imorgon är packat(annas student), kan ju inte komma i jobbkläderna heller! Kläder tills på lördag är klart tror jag! Sen på söndag kommer jag först jobba, hem och städa lite innan jag åker och hämtar mamma och två till på Arlanda :)



Vill så hemskt gärna börja tävla inom Floristyrket :/ Har verkligen tappat allt från när jag gick i skolan. Jag vill verkligen visa vad jag går för! Jag saknar skolan där jag verkligen kände mig duktig och uppskattad! Att bli pushad är riktigt viktigt för att orka med dagarna. Så tänk på det! Pusha och beröm dina jobbkamrater för det gör en verkligen mer motiverad..... Tänk på det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0