7.Juni.2010

God förmiddag! Ber om ursäkt för dåligt bloggande men har både jobbat och gjort annat :)
I fredags åkte jag efter jobbet till Calle för att gratta Anna som tog studenten:) Somnade rätt tidigt både jag och Calle, usch så trötta vi var! Sen vaknade jag mitt i natten av att jag hade så himla ont i skallen :/ Kunde knappt somna om så blev en lååång dag på jobbet dagen efter. Efter jobbet drog jag såfort som möjligt ner på stan för att försöka hinna med tåget till Sthlm med Fia.Men vi missade det såklart. Så tog tåget tio över 5. En superkväll verkligen :) Dock så fick jag inte åka några karuseller :( Men nästa gång jag ska dit ska jag banne mig åka!

Sitter nu och diggar Sean Banans nya låt Skaka Rumpa :D haha. Gillar gunget!

Har massvis med bilder att visa! Så tänkte lägga upp några nu :)




Lite färg har det kommit på kroppen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0