8.Juni.2010

Gokväll! Blir lite sen uppdatering men fastnade nere i verkstan med Calle. Han kopplade in ljudet i bilen men gick inge vidare. 3 timmars arbete och det slutade med att det inte gick alls. Så tråkigt!

Åkte för att träffa Natta på stan, vi tog en sallad nere vid ån och sedan tog vi en runda på stan :) Jag införskaffade:



En oversizetröja med knappar i ryggen. Like it alot!


Färgglad tröja som kommer användas flitigt i sommar!


Ett till somrigt linne som är lite längre i modellen, riktigt fina färger :)

Sen runt tre så drog jag till Möller för att ÄNTLIGEN hämta ut bilen, riktigt ovan att köra Golf efter att ha kört Volvo i en halv månad. Men jag vande mig snabbt med min pärla och den var som ny :) Plåten/Lacken blev bra och de hade lackat om HELA höger sida av bilen. Lite pengar andra tjejen får betala! hihi

Åkte hem, tog det lugnt och:



Färgade håret BLONT!
Lite ojämnt för att det inte är torrt på bilden!Bättre bild kommer imorgon förmodligen :)

Imorgon ska jag åka till Persson och vara med henne! :) Hjälpa henne öppna en ny blogg och sen bara vara :) Längesen jag umgicks ensam med henne.

Nu ska jag ta en dusch och sedan kika lite tv/sova. Vart en lång dag idag :)

Kanske slänger iväg ett inlägg senare:)Hejs!



Kommentarer
Postat av: Maria

vart är den randiga tröjan köpt? as fin!

2010-06-09 @ 08:08:26
Postat av: Elin

super mkt snygga kläder, synd att du aldrig delar med dig av vart du hittat dom... :/

2010-06-09 @ 08:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0