9.Juni.2010

Fick en kommentar av en tjej tidigare igår tror jag. Hon frågade varför jag aldrig skriver vart jag köpt de plagg jag köper. Har två svar, dels för att jag inte tycker att det är det viktigaste och sen för att man gärna vill ha lite ensamma plagg ;). Nejdå! Klart jag ska skriva upp det hedanefter :)

De plagg jag köpte igår är från GT och Monki. Grå/Vita tröjan är från Monki och de andra från GT.

Nu ska jag laga lite mat då jag kom hem från kusin som klippte mig. Blev några cm kortare och ALLT slit är borta, riktigt skönt då jag blonderat och färgat mitt så mkt. Stackars hår :(

Hade en supermysig dag med Persson idag, vi gjorde en blogg till henne som fortfarande inte är klar. Sen gick vi till Kvarnen och köpte lite jordgubbar och åt det tillsammans med filmjölk. Riktigt gott och mys :)




Johanna är riiiiktigt duktig på att göra smycken. Jag har nu lagt en order på en stor ring,halsband och ett armband :). Armbandet ska vara i färgglada färger medans ringen i guld/svart/brun:) Kommer vara skiiiiiitfint till en partyoutfit ;D
Kommentera nedan om du är intresserad av att beställa av Johanna så fixar vi det! :)

Kommentarer
Postat av: Tessen

gosiga färger på smyckerna och naglarna :D

2010-06-11 @ 10:25:55
URL: http://tessenskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0