9.Juni.2010

Nu är jag inne igen efter att ha varit ute i 1 timme och 40 minuter och tvättat/städat bilen :). Bytte till tygmattor i bilen, kikade lite i manualen osv.

Har äntligen fått skattepengarna som kommer sparas. VARENDA öre kommer sparas! Ska öppna ett sparkonto som jag ska föra över pengar på varje månad. Tror det är det bästa :)



 



Blond javisst, men inte ljusljusblond utan mer i olika skiftningar. LjusLjusbrun kan man nästan säga :)

Nedersta bilden visar outfiten jag hade på mig idag
OverSizetröja från Monki och shorts från H&M.

Nu ska jag ta lite jordgubbar och glass och sedan göra mig redo för sängen faktiskt. 4 dagars arbete väntar :)

Uppdaterar innan jag lägger mig!

Vad tycker ni läsare att jag ska skriva mer om, outfits,mer bilder? Natur,porträtt?
Berätta så jag vet! :)

Nu ska jag maila Möller angående stillaståendeersättning,sen fixa VISA,betala lite räkningar och sen kika lite om det är något mer som ska göras!


Kommentarer
Postat av: Maria

mer outfits o bilder =)

2010-06-10 @ 07:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0