1.Mars.2010

Sitter här och tänker på hur allt var för 2 år sedan för mig. Jag umgicks med Calle endast som vän men jag visste vad han kände för mig. Jag var rädd att förlora honom som vän om jag tillät mig själv att bli förälskad i honom. Men under Sista april natten till första Maj 2008 så satt vi och pratade hemma hos Max på hans trappa i Gamlis och allt bara kändes så himla rätt. Jag insåg att detta skulle vara någonting speciellt och att jag bara skulle må dåligt av att låta känslona hållas inne.

Och nu sitter jag här. Nästan 2 år senare med den bästa människan i mitt liv! Carl Fredrik Flyberg. Om 2 månader så är det 2 år för oss två och jag älskar det!
Såfort han och jag får fast jobb så flyttar vi ihop :) Vi kikar för fullt och han har varit på några visningar faktiskt! :)


Kommentarer
Postat av: Tessen

jadu tiden rusar lixom iväg :)

2010-03-01 @ 23:17:34
URL: http://tessenskriver.blogg.se/
Postat av: Tessen

..hihi! tacopaj, vägglampa, volvo, ica, vår, fruktsallad och massa mys där till! ^^

2010-03-01 @ 23:18:33
URL: http://tessenskriver.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men gud vad kul för dig/er, grattis! :) Hoppas ni hittar något bra (:

2010-03-02 @ 15:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0