31.Mars.2010

Igår så blev det jobb och efter det åkte jag direkt till min gamla skola. Ekebygymnasiet för att kika på årets treor när de hade gjort sitt YB(Yrkesbevis). Jag och Karlsson var helt fascinerade och såklart va det superduktiga! Man märker verkligen hur mycket jag saknar skolan. Jag har inte besökt skolan på över ett år och igår så gjorde jag det.
Träffade alla underbara lärare och bara njöt! När jag gjorde YB förra året var vi 4 st som gjorde det medans iår så var de 11 st tror jag det var. Helt otroligt vilken skillnad!

Jag åkte hem imorse från Calle och har sedan dess packat för fullt. Åker som sagt till fjällen imorgon bitti med pojkvännen och hans familj! Ska bli riktigt skönt att åka iväg lite :).

Åker om 1½ timme hemifrån ungefär och ska svänga förbi Maxi och handla lite saker på vägen. Sedan till Calle och sova där då vi åker tidigt imorgon bitti. Jag,Anna och Calle åker upp före Micke och Gurra. De andra åker med ett släp vilket Calle inte orkade ta så vi drar innan! :)

Jag kanske uppdaterar ikväll då jag är hos Calle, vi får se helt enkelt!

KramKram!


Kommentarer
Postat av: Tessen

ha en trevlig resa bruden!! :D Härliga du! Sköt om dig och hälsa Calle, såg honom lite hastigt ikväll :)

2010-03-31 @ 23:21:30
URL: http://tessenskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0