4.Mars.2010

Idag blev det att vakna till väckarklockan ändå! Men var inte tvungen att gå upp så låg någon timme till. Jag och Calle vaknade sen till liv och åkte och hämtade däcken till bilen.

Men igår däremot var en rätt så tuff kväll. Calle åkte och hämtade sin pappa och då lånade han min bil för den stod ivägen för alla andra bilarna på gårdsplanen. När han kommer tillbaka så säger han att han blivit påbackad. Så roligt. Halva sidan på höger sida är kvaddad. Inte skitmycket men det är många bucklor och lacken är helt förstörd.





Men det löser sig! Försäkringsbolaget är nog på min sida ändå!

Nya bodyn jag köpte i veckan! :) Ingen bra bild men får duga. Blir att ha den på sig imorgon då tjejerna ska ut och parta! :) Tar med mig kameran!


Va på Gränby med Johanna idag med, kikade lite i affärer osv! Jag invigde Systemet med. Blev några cider och lite därtill!

Jobb imorgon sen hem till Calle för att fixa och lämna bilen. SEn får vi se vart jag tar vägen! Känns som om det blir en lyckad kväll :)

Kommentarer
Postat av: moa

åhh stackare.. du som hade köpt ny bil och allt:(

2010-03-04 @ 22:17:20
URL: http://moahelmersson.blogg.se/
Postat av: Tessen

niiiice body!

kom förbi jobbet nästa gång så får du en biggleskram eller fler, hihihi ;D

2010-03-05 @ 10:08:22
URL: http://tessenskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0