9.Mars.2010


Idag blev det att vakna i sin egna takt och sen bege sig till stan för att möta upp Persson! :) Jag lämnade in lapparna till alla tillhörande ställen och äntligen är skadeanmälanlappen inlämnad så nu håller jag tummarna! Jag har lovat mig själv att inte köpa någonting alls(klädesplagg,smink,tillbehör,väskor och ALLT därtill) innan den 16;e april då jag drar ner till Ullared. Känns så jäkla onödigt att köpa saker som man kan få för mindre än halva priset där nere :)

Det är redan 9;e mars idag och tiden har gått så himla fort! Om mindre än 3 veckor är jag påväg upp till fjällen med calles familj och tillbringa påsken där. Ska bli så underbart! Calle och hans pappa åker upp nu  helgen för att se till att allt är OK. De har köpt ny soffa och massa saker till nya huset där så det är klart när vi kommer upp i påsk! :)

Vilket väder det var idag!
Skinnjackan kom fram och under hade man bara en skjorta(se bild ovan).

Imorgon ska jag först förbi stan,Biltema för att införskaffa lite spolarvätska,glödlampor och ett nytt varselljus till pappa och sedan åka vidare till Calle :)
Man märker verkligen vilken skillnad det är när man har körkort och framförallt egen bil. Eftersom jag bor som jag gör så är det så himla skönt att kunna ta sig överallt! :) Och NÄRSOMHELST. Slippa vänta på att föräldrarna ska komma hem så jag kan få skjuts osv. Nej körkortet är fan det bästa! Och efter det kommer bilen! :)

Nu tänkte jag hoppa ner i sängen med en popcornpåse och kika tv! :)

PS; I love You Carl <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0