11.Mars.2010

Helt otroligt vad avstånd kan göra. Imorse åkte Calle 50 mil upp i landet och ska stanna där tills på söndag. Jag känner av att han ej är i Uppsala och får en sån annorlunda saknar-känsla i mig som inte vill försvinna. Jag får helt enkelt vänta tills på söndag! :)

I helgen ska jag ta det väldigt lugnt faktiskt. Ta vara på vädet(såg att det ska bli bra väder ) Eller lite bra iallafall! :)

Idag blev det att vakna upp ensam hos Calle då han åkte tidigt imorse och sen så drog jag vidare till Ica Maxi där mamma va. Tog en tripp till systemet och sen storhandlade vi.

Funderar på att dra till stan/gränby på lördag och leta efter ett par jeans. Är så jäkla sugen på ett mellanljusa slitna jeans! Låga i midjan och stuprör. Tror det passar mig perfekt!




Gårdagens outfit:

Jeans. Vila
Skjorta - G.T
Armband  - J.Persson
Linne - Gina




Påtal om ingenting, drömde världens konstigaste dröm när calle hade åkt imorse! Drömde att jag var gravid och när jag födde så kom det ut två kattungar som hade lite stuk som en bebis. Och när svansen ramlade av lite senare så blev det en riktig bebis. Helt konstig dröm :S Har drömt jättemycket om barn på sista tiden!Men man vet aldirg ;) Kanske är gravid ;) .Nejdå, men drömmer jättemycket om det, måste vara att det är så mycket barn,graviditet och allt runtom mig just nu.

Nu ska jag in i andra huset och kika om pappa fyllt på spolarvätska i min bil då man använder det som aldrig förr under denna slaskperiod på vägarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0