27.Mars.2010




Fullproppat verkligen!





Klockren bild! Bartendern tog min kamera för att skapa en riktig stämning i bilden! haha



Blev förfest hos Johanna med lite folk!  Sedan drog vi vidare till Kalas där vi hade biljetter till Björn Rosenström! Väldigt lyckad kväll verkligen!

Inte varje dag som man sjunger duett live till björn rosenström och headbangar! OJOJOJ! Men hade en underbar kväll med mina fina vänner! Gör vi om snart igen!

Nu ska jag ta mig en dusch och kika om pappa har satt igång med grillningen! :)



Kommentarer
Postat av: moa

åhh hata bartendern.. riktigt äckel, min chef när jag jobbade på en restaurang på öland i somras.. usch

2010-03-28 @ 14:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0