10.Maj.2010

Godförmiddag!

Håller på och letar recept då jag står för middagen ikväll. Så less på allt lätt att laga som korv och köttbullar! Men jag fann inget spännande i kyl eller frys så jag får se vad som händer!

Såg att mitt paket från H&M är påväg snart. Har inte fått AVI-sms men kollinumret visade att det håller på att packas. Så kommer väl om 1-3 dagar! :) Får en till leverans efter då det var olika leveransveckor. Men det gör inget, roligare med två paket (A).

Nu har jag lite att göra. Ska städa bilen, måla naglarna. Vika kläder och göra klart min blogg, Savolainens och Martinas. Men det blir nog lite senare.








Sharm El Shiekh 2008 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0