15.Maj.2010







Bjuder på dessa 3 vimmelbilder som är HEMSKA på mig, men vafasen men får bjuda på sig ibland! Första bilden gillar jag starkt <3

Jag mår som jag förtjänar idag. Igår mötte jag upp Natta och Josefin i stan, vi drog till Kåbo och fixade oss och förfesta lite. Blev sedan BJ där det var väldigt mycket folk. Var väl pga att Mange Schmidt spelade igår. Men stackars han fick inte publik länge då det var någon jävel som hade slängt in en stinkbomb där inne och FYFan vad det luktade!! Så vi stod utanför och drog sedan vidare mot VIP och Kalas. Ingen av oss gick in så vi gick mot station för att åka hem.

Somnade runt 4 eller något då jag tog en dusch och sedan hade jag svårt att somna. Vaknade en timme senare av världens magkramper. Så jag låg vaken tills innan Calle åkte till jobbet. Hade gått och letat efter smärtstillande i hela huset men fann inget. Usch vilken natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0