23.Maj.2010

Ber så hemskt mycket om ursäkt för dåligt bloggande men haft fullt upp. Jobbade igår och senare på kvällen kom C hit. Jag hade gjort en rabarberpaj av våra egna rabarber så den smaskade vi på. Uuuuunderbart!

Jobbade idag med i detta ruskväder men sålänge man är inne så är det ingen fara :)

Nu tänkte jag tvätta en omgång tvätt och städa lite. Packa lite då jag åker till Calle imorgon kväll för att sedan lämna in min bil på lagning på tisdag morgon. :) Blir en tripp på stan med känner jag! Evigheter sedag jag var ner. Jag får köra Calles Volvo de dagar min bil är på lagning för skadan.

Lovar att det kommer komma såååååååå jäkla mkt inlägg snart :D Ny dator(ja jag kommer köpa en ny dator då jag är sååååå less på att min går sönder hela tiden. Och den som spar han har ;D.

Har så mkt bilder som jag vill lägga upp på bloggen! Ni vet hur jag är, ;)




Sommarbilder! Någon som vill bli fotad en fin och somrig dag av mig? Skriv kommentar så fixar vi det!


Kommentarer
Postat av: j0ohanaaaa

jag och bellooo vill:D

2010-05-24 @ 19:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0