3.Maj.2010 - Beställa en design

OBS! - Detta gäller endast för Blogg.se

Skriv till mig via mail([email protected]) eller kommentarsfältet nedan vad du behöver hjälp med. Vad som önskas så hör jag av mig så vi kan prata om färgval,bildval,textval osv.




Här kommer priserna(pris regleras lite beroende på om man vill ha med allt eller inte som står inkl header,en hel design eller en hel design deluxe) nedan om man vill beställa en design:


->Endast header:
* 1-3 bilder med egen text  30:-
* 3-7 bilder med egen text  50:-
* 3-7 bilder med egen text och effekter(se bild nedan som exempel) 70:-


->En hel design: 100-150:-

* 3-7 bilder med egen text + effekter
* Rundade hörn
* Ändring av sidomenyn
* Ändring av färger på inlägg,bakgrund m.m

->En hel design + Deluxe 150-200:-

* 3-7 bilder med ege text + effekter
* Rundade hörn
* Ändring av sidomenyn(om så önskas flyttas den till motsatt sida)
* Ändring av färger på inlägg,bakgrund, m.m
* Ändring av typsnitt i inläggen
* Dropdown-menyer
* Animerade bilder

Om så önskas gör jag en design åt Dig på fri hand men jag gör inte om den X antal gånger bara för att den inte blir som du önskar. Såklart gör jag småändringar men gör inte om hela desingen flera gånger bara för att den inte följde dina önskingar - Jag hade ändå fått fria händer.

För att jag ska lita på er så sätts halva priset in på mitt konto innan jag sätter igång så jag inte gör hela designen ( som tar mellan 3-7 timmar beroende på val) i onödan.

MVH Jessica ( http://jessicamariia.blogg.se/ )




Kommentarer
Postat av: Jessica

Sv: Nej nej! Han ska hälsa på sin syster som bor där. Hon har precis fått ett barn :)

Vi hjälper Johannes kompis att flytta!

Kram

2010-05-04 @ 12:43:57
URL: http://stromselius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0