6.Maj.2010

Usch vad jag är seg! Har superont i magen och är tung i skallen. Har för LITE att göra om dagarna tror jag!

Blir att sova tidigt ikväll då jag ska upp 09:00 imorgon( inte så tidigt men med tanke på att jag knappt gått upp före 11 senaste dagarna så...). Jag och mamma ska till stan och kika lite! Åka till MediaMarkt och Gränby :) Jag måste hitta ett par nya solbrillor och klackskor. Får se om jag hittar något! Då jag tappade bort mina brillor i fredags,"attans"!

Tänkte ta fram kläder redan ikväll så jag slipper "stressa" imorgon bitti! Hatar att vara ute i sista sekunden :/







Några bilder som togs iförrigår. Långtråkigt så visst hittar man på att fota

Saknar C med! Får se till att träffa han efter jobbet imorgon eller i helgen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0