6.Maj.2010


Blev att klicka hem lite sommarkläder! Kände att det var på tiden att köpa lite kläder ;) Dock kommer det mesta i olika leveranser men det är helt okej för mig! :) Roligare med massa paket :)


Nu tänkte jag gå ut och fixa lite i rabatten innan mamma kommer hem :)
Mamma och jag ska till Gränby imorgon och kika men jag tror inte jag köper någonting. Men man vet aldrig ;) En sak är säker, jag ska gå in och hälsa på C iallafall! Saknar han som bara den :) Sen ska mamma och jag förbi MediaMarkt eller någit liknande och köpa en skrivare till mig. En liten rackare! :) Allra helst där man kan skriva ut färdiga kort men det återstår att se! :)

Adam Lambert – Broken Open


Öppna länken ovan och lyssna! Underbar låt med Adam verkligen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0