8.Maj.2010

Godförmiddag!
Blev att somna med sprängande huvudvärk igår. Vettefasen varför men jag troooor det var salsan som satte sina spår. Förra gången fick jag ont i magen så jag får nog lugna mig lite med salsan framöver.

Såklart så vaknade jag med huvudvärk också. Usch! Som alla andra dagar så har jag inte så mycket att göra så jag får se vad dagen bjuder på. Runt 20:00 drar jag in till stan för att äntligen få spendera lite mystid med C <3. Jag måste sluta ha tråkigt om dagarna och skaffa ett jobb! Ett heltidsjobb är något för mig nu känner jag. Eller det har jag känt sedan jag slutade skolan. Jag är mer än redo!

Nej nu ska jag försöka att hitta något att göra :) Uppdaterar om vad senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0