9.Maj.2010

Usch vad det tar på krafterna att dona med bloggen! ändra pixlar,länkar,och dropdownmenyn förstår jag mig inte på! Får se vad som händer men det löser vi!

Mitt CV är klart och det är sååååå skönt! Varje ord måste vara rätt och varje mening meningsfullt. Men det ska nog vara bra! :)


Jag tänkte nu ta en varm skönt dusch då jag varit ute och gått med pappa i skogen i över en timme. Riktigt mysigt med lite tid med pappa. Jag tror han gillar när hans dotter följer med i skogen, hjälper till osv medans hans son bara spelar data ;) haha. Nejdå men det intresserar mig och det gör mig glad när jag ser att pappa blir glad över min hjälp. Det betyder mycket :)

Sitter och kikar massa lägenheter. Finns många fina! Calle och jag har planer att flytta efter sommaren så det börjar bli dags att kika lite :) Vi har varit på visningar osv men lika bra att hålla sig uppdaterad!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0