9.Maj.2010

Nu blir det att finslipa på mitt CV och sedan bränna ut en skiva med lite ny musik till bilen! Har tröttnat på de skivor jag har och RixFM har blivit så tråkig! Vill gärna ha en blandning på lugn musik och peppmusik! Så kommer bli en blandning allt från Adam Lambert till Christina Aguilera! :)

Satt och gick igenom mina slutbetyg och jämförde dem med 9ans och från nu när jag tog studenten och herregud vilken skillnad! Jag har märkt att jag valde rätt utbildning :) Jag är nöjd över mina 10 mvg när jag gick ut, då jag inte hade ett enda när jag slutade 9an.


Nej nu ska jag fortsätta med CV,bränna skiva och sen göra om bloggen helt! :)Får se om jag gör Martinas med. Får se tidsplanen helt enkelt:)

KramKram!

Kommentarer
Postat av: Savolainen -

Jag förstår det, men jag är nöjd!! Tänkte bara på de svarta bakgrundfärgerna på rubrikerna på "menyn".. Går det att få dem så de går in lite mer med de andra färgerna och sen om det går att få lite mönster på bakgrunden "runt" bloggen så det inte är så vitt.. Men det kanske kostar med då? :)

2010-05-09 @ 16:05:46
URL: http://saavoolaiinen.blogg.se/
Postat av: Savolainen -

Okej vad bra!! :) Ja jag har samma lösen fortfarande! :)

2010-05-09 @ 17:03:16
URL: http://saavoolaiinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0