9.Maj.2010

Usch vad seg jag är! Ändå gjorde jag ingenting speciellt igår. Åkte till Calle och åkte förbi Willys innan för att köpa lite äpplen och nachochips. Mötte Älvebrink,Issa och Linn på parkeringen men blev inte mkt prat alls.

Drog vidare till Calle och vi bara kollade tv och tog det lugnt. Kollade på Harry Potter och Sunes Jul :) Löööv it!
Vaknade upp supertrött och ställde mig i duschen med C för att vakna. Alltid lika mysigt att vara nyvakna,stå i en varm dusch och halvsova i famnen på varandra! :)

Åkte hem halv 10 från honom då han började jobba och jag sitter nu här. Vet inte riktigt vad jag ska göra men tänkte sätta igång med bloggarna. Har inte fått tag på Savolainen men det löser sig! :)

Fredagens "outfit" blev svarta leggings från Vila. Vit tröja från GT,Kavaj från SoMuch,Klocka från Regal och halsband från Lindex. Blev vita Converse till.




Nej nu ska jag göra annan nytta! Håret har vuxit liiite sen studenten iallafall och det tackar jag gudarna för!




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0