11.November.2010

Sådärja, mätt och belåten! Har tänt massa ljus(bästa som finns med mörka vintern) Ska tända mer ljus senare men räcker med 5 stora ljus för tillfället.

Såklart börjar jag bli sjuk igen! Konstig i halsen, ont i öronen och är alltmänt seg. Skitjobbigt :/ Hoppas det vänder till det bättre! :)

Nåväl, tänkte kortfattat berätta vad jag gjort senaste 2 dagarna :)

I tisdags så mötte jag upp Älvebrink på stan för en fika på Chagall. Mysmys! Satt och snacka massa då vi inte hade setts på evigheter! Vi satt där i en timme ungefär och sen gick vi vidare för att kika lite i affärer. Hon köpte en råsnygg bodysuit! GR på den! Mötte upp Issa senare på eftermiddagen med. Snyggingen hade blivit brunett! Superfint verkligen :). De skulle vidare och jag skulle möta upp Natta för lite kikande på stan(där med) och sen gick vi och tog lite mat på stan för att sen gå på bio! Nästan helt tomt i salongen va det! 4 stycken plus mig och Natta haha.  Filmen vi kollade på hette Inception. Den var bra, lite svårt att hänga med ibland då det hände så mycket samtidigt bara!
Fick sen skjuts hem av Calle och hans pappa då det verkligen var snökaos utanför!


Igår så vaknade vi upp rätt sent och det var skönt att få sova ut lite! Sen åkte vi runt i stan. Gränby,MediaMarkt,Ikea,Stadium,Skopunkten osv. Jag köpte farsdagspresent och har börjat med julklapparna redan! Skönt att ha påbörjat det :)
Sen åkte vi och handlade mat. Kyckling,ris och currysås blev det! :) Riktigt gottit. Senare blev det jacuzzi,skum och tända ljus! Behövde verkligen slappna av kände jag. Haft så jävla mkt i skallen sista tiden. Sådant som jag inte vill ta upp här. Då blir det säkert ännuvärre kommer det kännas som.

Idag så mötte jag upp mamma vid Maxi och vi storhandlade tillsammans. Sen åkte vi hem och har varit hemma sedan dess! Rätt skönt det med :)

I nästa inlägg tänkte jag visa vad jag köpte idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0