11.November.2010





Rådiggar dem! Kavajen kan vara snygg året runt medans den nedre kanske är mer vår/sommar. Kanske får hänga med till Thailand!Men ärligt så tror jag att jag inte kommer behöva den där då det är som mest säsong när vi är där! ;) Men dessa två fick jag för..,.....bambambam... 150:-!!! Ordinarie på bara kavajen var 500:- och den nedre 400:- så snacka om att man gjorde KAP! Det är så man handlar!


Nu tänkte jag ta en varm dusch, lägga upp lite frukt på ett fat och böka ner mig i soffan brevid mamma och pappa!

Imorgon ska jag:
Storstäda
Skotta snö
Ta in ved
Tvätta
Hålla tummarna!





Gillar detaljerna på kavajen! Gör allting





En ny älskad väska! Johanna köpte med sig den hem från USA i SOMRAS men först nu är den min! Riktigt stor sportbag and I like it! Kommer jag använda flitigt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0