15.November.2010




Dåliga bilder, gör inte verkligheten rättvis! Det verkligen vräker ner utanför! Jag både gillar och ogillar det! Mer blask än snö faktiskt och jag hatar att köra bil i snö! Framförallt på våra vägar.

Men jag borde ju egentligen inte ha nå problem att köra i snö då jag den 15;e december förra året körde upp i Uppsalas första snöstorm. Kommer ihåg att jag vakna hos Calle, kolla ut genom fönstret och såg snö överallt! Det bara vräkte ner. Mamma hade smsat mig på kvällen innan och meddelat mig att det skulle bli snöstorm då jag skulle köra upp. Roligt, jag blev såååå mycket lugnare! haha.
När jag väl körde upp så va det inte plogat någonstans(körde på morgonen), såg inte skyltar,linjer eller någonting. Och backa runt gathörn med snö upp över gatkanterna va inte att tala om! Men jag klara allt! Även fast det var snöstorm och jag aldrig hade kört i snö innan! Så ja, jag borde inte ha något problem med att köra i snö?

Nu tänkte jag gå till garaget och måla lite. Ska måla om taket i badrummet. Då pappa bytt ut några plankor från när han gjorde om fläkten. Behöver ändå något att göra! Så less på att endast sitta hemma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0