17.November.2010

Usch vad jag sover dåligt om nätterna! Drömmer så jäkla mycket drömmar. Drömde inatt att jag satt på flyget påväg till Thailand med Nathalie och att när vi precis skulle lyfta så var vi tvugna att nödlanda på en sjö då kaptenen behövde hjälpa någon kompis som hade något problem. Sen när vi äntligen var framme så var ingenting som jag trodde att det skulle vara. Inte varmt, inte soligt och ingenting att se. Plus att jag hade glömt datorn. På flyget så skrek jag om någon hade en data jag kunde föra över mina kamerabilder på under resan. Var en kille vid namn Maskinen som hade som jag kunde få låna. Allt var kaos verkligen! Mamma kom ner till Thailand. Utan dator och kameraladdare. Allt var kaos. BLÄÄÄ.

Datorn får jag iallafall INTE glömma nu när jag i VERKLIGHETEN ska åka om 3 månader. Måste ha den med mig så jag kan föra över alla systembilder då jag inte kommer ta mindre än 500 bilder iallafall! Om jag känner mig väl blir det väl några tusen(A). Pepprar och älskar man att fota så blir det lätt så på 2 veckor!

Nu tänkte jag plocka lite här inne, sen dammsuga stor huset åt mamma sen gå och måla.


Tänkte först föra över lite bilder jag tog tidigare idag. Kanske ändra lite nyanser på den först sen så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0