19.November.2010




Är det inte lite onödigt att skriva detta? Vill gärna veta vem som har skrivit denna kommentaren. Vet VART personen bor men inte VEM det är. Riktigt modigt att vara anonym hörru. Måste kännas coolt va? ;)

Behöver inte ens försvara mig mot kommentaren då jag älskar min pojkvän av hela mitt hjärta sedan nästan 3 år tillbaka. Vi passar som handen i handsken och vi älskar varann mer för varje dag. Tar inte heller åt mig av att du tycker jag är sjukt vacker och en sån skön tjej. Då det nedre gör mig så oförstående :S 
 Tror nog bara det handlar om avundsjuka i kommentaren, tycker allt lite synd om dig :(

Iallafall, nog om detta tönteri(nytt ord?)

Nu tänkte jag städa lite, sen packa och få fram outfit inför imorgon! Ska jobba först till 16 sen vidare till Calle för att fixa mig då jag runt 19 ska vidare till Älvebrink på förfest sen vidare till Saluhallen med tjejerna!
Morgondagens outfit kommer upp här lite senare!
Stay Tuned ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0