22.November.2010


Sitter nu ute hos mig. Tänkte ta en dusch och plocka lite. När jag åkte i lördags morse slängde jag bara allt omkring mig så det är lite ostädat om jag säger så :)



Jag älskar dig av hela mitt hjärta <3
Inte många som trodde på dig och mig. Inte många som trodde att det skulle hålla. De visste hur mycket du gillade mig men det var bara jag som insåg vilken underbar person du va/är! Jag föll direkt. Mitt hjärta smälte. Det har gått mer än 2 år och 6 månader!  Känns som om jag varit med dig i en evighet samtidigt som det känns som igår! <3
Du och jag tillhör varandra <3


Riiiktigt gammal bild! Måste vara från 2007 eller i början av 2008. Jag och Calle var inte tillsammans tror jag iallafall. Hemmafest hos Calle var det iallafall och den vart spårad men rolig! Gillar Goggens armhåla! haha!
Calle verkar inte gilla billig sprit?
Plus att det inte ens ser ut som jag på bilden?
Jämför:


Det är bra tur att man förändras! Ansikte,kroppsfigurer,klädstil,beteende. Ja nästan allt?

Jag är glad att Jag är Jag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

klart man förändras men du kan ju inte jämnföra med en tillgjord bild och en random bild!?

2010-11-23 @ 12:34:25
Postat av: Anonym

Yes inte många som trodde på er :D! men det vart bra tillslut Skönheten och odjuret segrar!!

2010-12-04 @ 19:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0