3.November.2010

Blev jobb idag i 4 timmar. Sen åkte jag hem efter stängning och åt middag. Imorgon jobb igen sen åker jag till Calle och sover där. Sen blir det att träffa Persson på fredag på förmiddagen. Blir sen att åka hem och äta mat, fixa sig och sen in till stan igen! Först lämna bilen hos Calle, sen möta upp Natta på stan sen träffa resten av gänget! Joanna,Nöten,Anna,Lina,Natta och jag ska till Aspentos och äta mat! Bokade bord för några dagar sen! Sen blir det UTGÅNG på det! Ser riktigt fram emot det!
På lördag blir det att äta ute med jobbet. Får se vart vi ska ut och äta någonstans. Meddelas imorgon!

På fredag visar jag vad det blir för kläder! Kameran hänger såklart med! Dock digitalkameran :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0