6.November.2010

Ber om ursäkt för dåligt bloggande men har inte riktigt haft glöden! Igår så var jag på middag med Natta,Nöten,Anna,Joanna och Lina. Riktigt mysigt! Sen tog vi bussen till Fame där vi fördrack lite. Men blev endast att jag och Natta gick vidare till BJ. Eller gick, vi tog taxi från Stora Torget till BJ haha. Kallt som faen!

Väl där så var det skitmycket folk! Kom in väldigt fort även fast det var kö. Träffade vet inte hur många som jag kände! Riktigt roligt :D Längesen jag hade en sånhär bra utgång! Och idag mår jag faktiskt bra. Sov ut länge. Åkte från Calle runt halv 1 idag. Tankade bilen och sitter nu här. Tänkte plocka lite och försöka vakna lite(är konstigt nog fortfarande nyvaken). Ska liksom ut med jobbet och äta om ett antal timmar. Får ta det lugnt och åka hem tidigt :)

Har lite bilder och 2 videos att visa! Så tänkte slänga upp dem lite senare. Och vad för outfit jag hade! :) De där jäkla byglarna var inte att leka med! Ont i revbenen idag(OCH FÖTTERNA-skojävlar)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0