7.November.2010

Dåligt bloggande men har ingenting att skriva om!

Var ut och åt med jobbet igår. Mötte upp dem på jobbet och sen gick vi via kyrkogården( tänk dig att gå där i mörkret på Alla Helgons Dag med ljus på alla gravar, måste varit tusentals, så jäkla vackert) och vidare mot II Forno för middag! Det blev ingen förrätt för min del då jag visste att jag inte skulle orka varmrätten då. Varmrätten blev oxfilé med någon specialrödvinssås, massa grönsaker och sen potatiskyftor till det. Det var godare än vad det låter! Till efterrätt blev det vaniljglass med färska frukter! :)
Sen runt 23 kom Calle och hämtade mig :) Blev att kika lite tv och sen sova. Jag var riktigt trött då allt satt i från fredagens bravader!!





Gårdagens


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0