30.November.2010

Hejhej hemskt mycket hej! Tog precis en varm dusch så varmvattnet tog slut för tidigt! haha så det kan vara!

Nu tänkte jag bädda ner mig i sängen och lägga mig snart :) Kylan gör en så himla seg!

Jag och Calle gjorde ett pepparkakshus igår! Riktigt mysigt faktiskt att bara sitta där och samarbeta med nonstop och glasyr! Nästan terapiarbete!






Calles sida av pepperkakshuset! Han gegga på med grönt han! Ni ska se kortsidan haha


Jag tänkte bara uppdatera lite snabbt och visa att jag lever! Imorgon sover jag hos Calle så blir dåligt uppdaterat då!

På lördag ska jag ha myskväll med Persson med bastu,god mat och tvmys! Sover sedan där för att ha adventsfika på söndag där med henne och tjejerna! Riktigt mys :)  
Calle ska på partajkryssningen med musikgrabbarna så jag roar mig med tjejerna då ! :)

Imorgon är det 1.December och då är det dags att öppna första luckan i chokladkalendern :D !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0