19.Oktober.2010

Dåligt uppdaterat jag vet! Men i söndags kväll åkte jag till Calle då han var ledig igår! Vi åkte runt i stan. Ikea,Ö&B,MediaMarkt och myste!Köpte ett par superfina presentpåsar som jag ska stoppa julklapparna i! (Tidigt jag vet men gillar att vara ute i god tid)


Jag inhandlade de blå och silvriga. Tänkte att rött kommer man få se så mycket ändå! Riktigt söta!

Nu tänkte jag storrensa exakt hela huset. Har så mycket skit som behöver kastas! Ska möblera om och ställa undan saker.Snart ska ju julpyntet fram;) Bara roliga saker som kommer efter varandra nu! Julafton,Nyår,Thailandsresa,min födelsedag som jag firar i Thailand! Längtar som attans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0