30.Oktober.2010



Gillar den starkt! Tänk att ha någon snygg tröja under och mina nya mörklila killerheels under! Ordinarie pris på paljettjackan var 599:- men fick den för 150:-! Kap ;)


Dissa mina rivsår på magen haha. Saphiras fel! Köpte iallfall en ny träningsbh! Sitter som en smäck och fick den endast för 77:-!


Tog precis några hårdbrödmackor med leverpastej på! Har fått en craving på leverpastej sen jag var ut senast. Handlade bakis som fan och sedan dess är jag fast! Varför är det endast man är bakis som man verkligen har sug efter konstiga saker? haha


Saknar sommaren och värmen så otroligt!
KLÄDERNA!

Ja jag vet, blir massa onödiga inlägg men har tråkigt såhär en lördagskväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0