9.Oktober.2010

Goddagens!! Sitter nu och kikar på tv. Kom hem från jobbet för lite mindre än en timme sedan. Igår hade jag som sagt en heldag med Nathalie :) Mötte upp henne runt 2 på stan, vi kikade och införskaffade oss lite nya smaskigheter. För min del blev det ett par svarta jeans. Som jag letat efter ett par snygga! Och igår fann jag dem på Weekday! Sen blev det ett mellanbrunt nagellack och ögonbrynspenna :)
Ska slänga in bilder på inköpen i nästa inlägg!

Sen gick vi och hämtade ut biljetterna till bion för att sen gå vidare och äta kinamat. Riktigt mättande! :) Men popcornen skulle få plats så jag tröck inte i mig så jag skulle spricka!
Bion var helt okej, vi kollade på "Kärleken,Lyckan och meningen med Livet". Tror den hette så iallafall haha. Den var lite småseg och det hände inte speciellt mycket.

Ikväll kommer Calle så blir bara att ta det lugnt med chips och gottit för att njuta av våran tid tillsammans då han jobbar så mycket nu.

Nu tänkte jag käka mat sen bara vänta in C! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0