27.Oktober.2010

Idag kom paketet :D Pappa klev in genom dörren och jag trodde inte att det bara skulle ta 2 dagar!?
Beställde i måndags och fick det idag. Snacka om snabba :D Kunde ha allt!





Ett jäkla kap alltså! Dock blev man mer än 10 cm längre men! 129:- är inte illa pinkat :D


Fick ingen bra bild på tröjan . Men går halva vägen ner på rumpan och är transperant på vissa ställen. Och har markerade axlar(se nedersta bilden)



Bikinin är på gränsen till att vara för liten,ändå tog jag en större storlek än vad jag brukar ha!Jäkla tuttar och bikinistorleker alltså! Men jag orkar inte skicka tillbaka den. Duger fint att sola i! Ville ha en svart överdel så man kan ha olika underdelar/färger att sola i. Vill helst inte ha massa olika överdelar så jag får olika linjer.Så denna får duga att sola i! :) Kan bada i en annan så jag inte tappar överdelen! ;)

Nu är det bara sista paketet som jag väntar på! Men det får jag nog hämta ut hos ett ombud då det kommer vara större :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0