17.September.2010

Vilka jävla drömmar som man kan drömma egentligen! Drömde att jag låg och solade på mage topless för att sedan gå in i en husvagn och byta om. Så kommer det in en kille och jag skriker" jag är inte klädd gå ut!!". Så kommer Calle in och börjar ta av sig tröjan och skrika JAG MED!. Sen helt plötsligt så drömmer jag att jag ska köra upp för en skitbrant isig väg med bilen. Men jag stannar och frågar dem som precis åkt ner för backen om de kan hjälpa mig. Så de lyfter upp bilen och går upp med den! Sen är jag tillbaka i husvagnen, och den börjar att rulla och slängas uppochner för en backe. Sen när vi väl stannat så börjar jag att slåss med den där killen igen, TOPLESS, och han bara skrattar åt dem,åt mig. Usch haha. Sen så vakna jag!

Vilken jävla dröm alltså! Inte läskig,bara allmänt sjuk!

Nej nu ska jag duscha sen börja fixa mig för att åka in till stan och träffa Persson! :)

En vecka sedan du försvann från våra liv, jag saknar och älskar dig Nisse! <3 Det känns inte verkligt. Jag lyfter fortfarande på fötterna när jag öppnar dörren.Lyssnar efter tassar som kommer springande när jag brer min smörgås.Kollar in i alla rum jag går förbi för att se om du ligger där inne.
Det är så jobbigt, det kommer det alltid att vara men du,du är våran Nisse och kommer alltid att vara!


DU ÄR ÄLSKAD!<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0