20.September.2010

Har precis rensat massa kantareller! Pappa och jag kämpa för dem i fredags! Kämpade i spöregn, promenad på 2 timmar i skogen, gick över 2 stora åkrar och blev 10 cm längre för varje steg(lera under stövlarna), så man kämpade för varje steg! Kom hem när det var mörkt. Men det var värt det! För det är skogens guld :)




Nu ska jag måla naglarna och sen börja planera middagen! :)

Mamma kommer hem från Turkiet tisdag natt så ska göra huset kliniskt rent åt henne! De har det så varmt där nere att de knappt kan vara ute. 40grader i skuggan hade de igår! Men jag skulle inte klaga :D Jag gillar hetta!

Och du som kommenterar anonymt angående mina ögonbryn. Jag skulle inte få så mycket skillnad om jag spara ut mina ögonbryn i några månader då jag har smala över huvudtaget. Jag är inget unibrown. Plus att jag inte gillar stora ögonbryn. Kanske när jag är 45. Inte 20 :) Men tack för tipset ändå! :) Fick mig en tankeställare men kom fram till att jag vill ha "smala" ögonbryn. Jag noppar dem endast, och det underifrån.

Kram!


Kommentarer
Postat av: isabelle

Så sjukt fina bilder med din system kamera gumman :)!! har du lust att ta en foto runda med mej någon dag? :) skulle va as kul :D puss och kram <3

2010-09-20 @ 16:56:21
URL: http://iisabelleblomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0