21.September.2010

Ser att det är fler som har hittat hit! Statistiken ökar kraftigt. Välkomna alla nya människor :)

Mamma ringde för cirka 20 minuter sen från Turkiet, deras flyg är försenat 1½ timme. Så de beräknas landa runt 5 imorgon bitti på Arlanda. Så mamma ska ringa mig imorgon bitti när de landat och höra om jag ska hämta henne eller inte. Så lika bra att sova nu ifall att hon ringer! :)

Mamma har lite saker med sig hem till mig sa hon, så det ska bli spännande :D


Mitt yrkesbevis från skolan! Gud vad jag saknar det! Ni som inte hört detta innan så är det som ett stort prov. Som ett gesällbrev ungefär. Pelarna som ni ser på bilden kämpade jag och min pappa med i veckor. Skapade dem från grunden! Vägde över hundra kilo tillsammans så blev att frakta dem till skolan med släp haha.




Saknar skolan faktiskt! Alla floristlektioner. Att slippa ta skit. Jag är glad över vad jag åstadkom dessa 3 år. Projektarbete med Natta -MVG
Yrkesbevis - MVG
Jag är riktigt nöjd med mina betyg, vilket alltid kommer att hjälpa mig i framtiden.

Nu blir det sova av!NattiNatti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0