22.September.2010

Sitter och kollar på Quizz på tv;n. Jag vet svaret som ingen annan verkar kunna men inte kommer jag fram! Kunde ha kommit fram och vunnit 27.000. LINN är svaret! Men de tar alla konstiga namn :S

Blev väckt av mamma imorse 06.45. Så det blev att klä på sig och åka och hämta henne i Uppsala. Bilen var helt igenimmad så kunde knappt se nått påvägen in till Uppsala innan jag fatta att jag tryckt på fel knapp! BRA där Jessica!

Ligger i soffan nu och börjar bli hungrig. Så jag tänkte göra en redig frukost! Yoghurt, kokta ägg och hårdbröd!

Idag blir det mys med mamma. Fixa ute hos mig men det roligaste är att jag ska betala in en del pengar till resan idag! Känns att vi kommer allt närmare :D Wihooo!


Såna där blommor är gjorda av vanliga tvålar. Sedan färg över! Har några hemma sedan jag var i Thailand för 10 år sedan. När jag åker dit i Februari ska jag köpa med mig några hem! Alltid vackert att ha när man flyttar sen! :)
Doftar underbart med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0