9.September.2010

Goddag! Efter jobbet igår så åkte jag till Gränby för att vänta på Calle. Man är där nästan dagligen i veckorna känns det som!

Åkte hem till honom efter han hade slutat och vi kikade tv och bara mys. Kikade resor med. Så vi börjar veta lite mer nu vart vi vill åka. Jag gick förbi Ticket igår och prata med en tjej där i en kvart så har bra koll på allt nu! :)

Vakna först upp när Calles klocka ringde imorse, sen när han hade åkt så somnade jag om. Vaknade efter 11. Så då blev det att fixa sig, sen åka till Gränby för lite ärenden. Apoteket till mamma, sen köpte jag en ny skitsnygg kjol att ha på mig på lördag!



Det är en olivgrön midjekjol med volanger upptill. Kommer vara skitsnygg till ett linne eller liknande med snygga guldringar,accesoarer osv! SLänger upp en bild senare på hur jag vill mixa denna kjol med en outfit! :)

Sen gick jag förbi Systemet och handlade massa cider inför lördag! Kommer bli en hejdundrande kväll! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0